Gyakran ismételt kérdések
Vannak üzleteitek?
Sajnos nincs üzletünk, csak webáruházon keresztül tudjuk kiküldeni a termékeket!
Itt lakom ,,közel hozzátok" , elvehetem/ vissza vihetem a csomagokat,hogy ne fizessem a futárt?
Sajnos egyelőre erre nincs lehetőség, dolgozunk rajta,hogy a közeljövőben legyen átvételi pontunk! :)
Mikor kapom meg a rendelésem?
A rendelésed leadásától számítva átlagosan 1-3 munkanap a szállítási idő.
Karácsonyi szezonban , vagy egyéb akcióknál ez eltérhet, de ezekről küldünk levelet minden regisztrált vásárlónknak és az oldalon is kiírjuk! :)
Hova szállítunk?
Kizárólag Magyarország területén tudjuk kézbesíteni a megrendelt csomagokat!
Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?
A megnövekedett rendelések miatt sajnos ilyenre jelenleg nincs lehetőség!
- Rendelésnél elrontottam a színt/darabszámot/címet, mit tehetek?
Ez esetben lehető leghamarabb jelezd felénk az info@popnails.hu email címen és ki javítjuk!
- Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?
Ha az első rendelésedet már összeállítottuk kiszállításra, akkor plusz terméket már nem tudunk a csomagba tenni, a rendelés folyamatról e-mailben értesítünk.
Ha még nem csomagoltuk össze a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.
Írj nekünk az info@popnails.hu címre ezzel kapcsolatban
- Milyen számlát kapok tőletek?
A rendelésedről elektronikus számlát állítunk ki, melyet emailben küldünk el, amikor a csomagot átadjuk a futárnak.
Ha véletlenül törölnéd a számlát tartalmazó emailt ,esetleg rossz email cím lett megadva a rendelésnél, jelezd, és újból elküldjük a számlát.
Tudok-e utólag a kiállított ÁFÁ-s számla adatain módosítani?
A rendelés leadását követően 5 napon belül van lehetőség a számlázási adatok módosítására a pinknails.hu ügyfélszolgálatán keresztül. Kizárólag 5 napon belül tudunk módosítást eszközölni, a rendelés leadáását követő 5 nap után nincs erre lehetőség.
- Mennyibe kerül a szállítás?
30 000 ft vásárlásig 1490ft, 30 000ft vagy feletti vásárlás esetén mi álljuk a postaköltséget!
- Több termék esetén mennyi a szállítás?
Több termék rendelése esetén a termékeket egy csomagban küldjük, ezért csak egyszer számítjuk fel a szállítási díjat. Ilyen esetben spórolhatsz a szállítási díjon.
- A futárnak csak készpénzzel fizethetek?
Csomagjainkat a Magyar Posta munkatársai szállítják ki.
A futárnál legtöbb esetben bankkártyás fizetésre is van lehetőség , viszont ez helyenként változó lehet. (A helyi posta telefonszámán tudnak segíteni, hogy a futárnál van lehetőség?
- Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?
A futár 2 alkalommal próbálja meg kiszállítani a csomagod, ha egyszer sem jár sikerrel, akkor még 10 napig a hozzád legközelebb lévő postán átveheted a csomagodat.
Hol tudom megnézni,hogy merre jár a csomagom?
A visszaigazoló emailben megtalálod a nyomonkövetési azonosítódat (betűkből és számokból áll)
Másold ki a nyomonkövetési azonosítódat és a GLS oldalán megtekintheted ,hogy merre jár a csomagod.
https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
- El szeretnék állni a vásárlástól,mi a teendőm?
Jogodban áll a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni a terméket indoklás nélkül.
A termékeket kizárólag eredeti állapotukban tudjuk visszavenni!
Bármi egyéb kérdés esetén keress minket az info@popnails.hu email címen!