Jelenleg a bankkártyás fizetés technikai okok miatt szünetel!

Dolgozunk a mihamarabbi megoldáson, köszönjük megértésedet!

Előreutalással továbbra is lehet fizetni. 

 

Kérdése van? Írjon nekünk: info@popnails.hu

 

Gyakran ismételt kérdések

 

Vannak üzleteitek?

Sajnos  nincs üzletünk, csak webáruházon keresztül tudjuk kiküldeni a termékeket!

 

Itt lakom ,,közel hozzátok" , elvehetem/ vissza vihetem a csomagokat,hogy ne fizessem a futárt? 

Sajnos egyelőre erre nincs lehetőség, dolgozunk rajta,hogy a közeljövőben legyen átvételi pontunk! :) 

 

Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendelésed leadásától számítva átlagosan 1-3 munkanap a szállítási idő.

Karácsonyi szezonban , vagy egyéb akcióknál ez eltérhet, de ezekről küldünk  levelet minden regisztrált vásárlónknak és az oldalon is kiírjuk! :) 

 

Hova szállítunk?

Kizárólag Magyarország területén tudjuk kézbesíteni a megrendelt csomagokat!

 Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?

A megnövekedett rendelések miatt sajnos ilyenre jelenleg nincs lehetőség! 

     

    • Rendelésnél elrontottam a színt/darabszámot/címet, mit tehetek?

    Ez esetben lehető leghamarabb jelezd felénk az info@popnails.hu email címen és ki javítjuk! 

    • Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?

    Ha az első rendelésedet már összeállítottuk kiszállításra,  akkor plusz terméket már nem tudunk a csomagba tenni, a rendelés folyamatról e-mailben értesítünk. 

    Ha még nem csomagoltuk össze a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.

    Írj nekünk az info@popnails.hu címre ezzel kapcsolatban

     

    • Milyen számlát  kapok tőletek?

    A rendelésedről elektronikus számlát állítunk ki, melyet emailben küldünk el, amikor a csomagot átadjuk a futárnak.

    Ha véletlenül törölnéd a számlát tartalmazó emailt ,esetleg rossz email cím lett megadva a rendelésnél, jelezd, és újból elküldjük a számlát.

    Tudok-e utólag a kiállított ÁFÁ-s számla adatain módosítani?

    A rendelés leadását követően 5 napon belül van lehetőség a számlázási adatok módosítására a pinknails.hu ügyfélszolgálatán keresztül.  Kizárólag 5 napon belül tudunk módosítást eszközölni, a rendelés leadáását követő 5 nap után nincs erre lehetőség.

     

    • Mennyibe kerül a szállítás?

    30 000 ft vásárlásig 1490ft, 30 000ft vagy feletti  vásárlás esetén mi álljuk a postaköltséget! 

    • Több termék esetén mennyi a szállítás?

    Több termék rendelése esetén a termékeket egy csomagban küldjük, ezért csak egyszer számítjuk fel a szállítási díjat. Ilyen esetben spórolhatsz a szállítási díjon.

    • A futárnak csak készpénzzel fizethetek?

    Csomagjainkat a Magyar Posta munkatársai szállítják ki.

    A  futárnál legtöbb esetben bankkártyás fizetésre is van lehetőség , viszont ez helyenként változó lehet. (A helyi posta telefonszámán tudnak segíteni, hogy a futárnál van lehetőség?

    • Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

    A futár 2 alkalommal próbálja meg kiszállítani a csomagod, ha egyszer sem jár sikerrel, akkor még 10 napig a hozzád legközelebb lévő postán átveheted a csomagodat.

     

    Hol tudom megnézni,hogy merre jár a csomagom? 

    A visszaigazoló emailben megtalálod a nyomonkövetési azonosítódat (betűkből és számokból áll)

    Másold ki a nyomonkövetési azonosítódat és a GLS oldalán megtekintheted ,hogy merre jár a csomagod. 

    https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes

       

      • El szeretnék állni a vásárlástól,mi a teendőm?

      Jogodban áll a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni a terméket indoklás nélkül.

      A termékeket kizárólag eredeti állapotukban tudjuk visszavenni! 

      Bármi egyéb kérdés esetén keress minket  az info@popnails.hu email címen!